درز اطلاعات و تصویری از لومیا 610 نوکیا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درز اطلاعات و تصویری از لومیا 610 نوکیا
نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390
بازدید : 90
نویسنده : mohammad sajad

lumia 610 درز اطلاعات و تصویری از لومیا 610 نوکیا


حدود ۲۴ ساعت تا رویداد مطبوعاتی شرکت نوکیا در کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۱۲ باقی مانده که به نظر می رسد اطلاعاتی در مورد یکی از محصولات ویندوز فون این شرکت بدست آمده است. محصولی بنام لومیا ۶۱۰ که اطلاعاتی محدود به همراه تصویری از آن به بیرون درز کرده و البته نمی توان بطور کامل این اطلاعات را تایید کرد پس این خبر فعلا در حد یک شایعه می باشد.

وبسایت BGR هند ادعا کرده که لومیا ۶۱۰ دارای یک صفحه نمایش ۳.۲ اینچی ، دوربینی ۳ مگاپیکسلی و ویندوز فون Tango است. همچنین این وبسایت ادعا کرده که این محصول در زمان عرضه در کشور هند دارای قیمتی حدود ۲۳۳ دلار خواهد بود. طبق اطلاعاتی که قبلا در مورد ویندوز فون تانگو منتشر شده بود، حداقل رم مورد نیاز برای نصب این نسخه از ویندوز فون ۲۵۶ مگابایت در نظر گرفته شده که براساس تصاویر بدست آمده از این سیستم عامل این موضوع تایید شده و البته قابلیت پشتیبانی از دوربین ۳ مگاپیکسلی جدید را نیز خواهد داشت.

با دریافت تائیدیه لومیا ۶۱۰ که اخیرا در اندونزی بدست آمد، هم اکنون فرصت خوبی است تا بتوان اطلاعات بیشتری در مورد ویندوز فون تانگو بدست آورد و البته می بایست منتظر اطلاعات بیشتری در مورد محصولات جدید نوکیا در کنگره جهانی موبایل نیز باشیم.

theverge


ا


تعداد بازدیدهای این مطلب :: بازدید



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: